Wykres roczny blog rowerowy bloom.bikestats.pl

Poniedziałek, 10 września 2012

kom + sprinty

1 wyjazd komunikacyjny

2 raz przy lampach sprinty. Było ich 6. Pod górkę do domu już się telepałem :P

Sprint na płaskim 58 !. Czuje że zrobie 60 w tym tygodniu z rozprowadzeniem :)

cad 91

Widziałem jakieś głosy o dobrej średniej na szosie :D Nieśmiało zaproponuje 23.09 :D Trasa Poznań mosina śrem zaniemyśl kórnik poznan. Zgłaszac się bo liczba miejsc jest ograniczona :D
Czwartek, 6 września 2012

komunikacyjnie

cad 92
Wtorek, 4 września 2012

jazda.

Jazda z jarzynem. Parę mocniejszych pociągnięć w drodze do śremu. W śremie przerwa. Dalej już spokojniej bez ataków.

trasa
kórnik>mosina>śrem>zaniemyśl>kórnik

avg cad 95

Ponadto umyłem 1 raz w tym sezonie szose :D Co ważniejsze ogarnąłem bardzo brudny łańcuch, który był chyba już gotowy do zimy (nawet ścianki były pokryte smarem). Teraz biegi wchodzą lepiej.
  • Kalorie 1901kcal
Poniedziałek, 3 września 2012

ossowa 5x

Ruszyłem się. Z kaszlem troche lepiej (już mnie tak nie przytyka), do końca tygodnia powinno byc znakomicie.
5 Siłowych pod ossową. Ostatni pokonany najostrzej z elementami przepychania przy kadencji 40 ;)

Avg cad 88
Piątek, 31 sierpnia 2012

no nie

Jestem chory od początku tygodnia. Pojechałem z 2 bidonami, i wróciłem po pół godziny - deszcz + bsłabe samopoczucie (kaszel nie dawał mi życ).

Niby 18 stopni, a w gamexie było idealnie...
Niedziela, 26 sierpnia 2012

Kaczmarek electric Nowa Sól

Kolejny kaczmarek. Pogoda typowo niekaczmarkowa. Dla odmiany temperatura jest idealna i nie pada. W lesie i rundzie dojazdowej wiele wody błota. Dziś nie odczułem jakiegoś szczególnego dancing ralpha. Grunt pod kałużami był twardy i boczne klocki dawały radę.

Początek wyścigu bardzo wąski po płytach. Nie ma jakiejś tragedi, sądziłem że będzie dużo bardziej niebezpiecznie. Jak zwykle start bardzo słaby w moim wykonaniu. Dziś kolega z teamu mateusz dla odmany pedałuje bardzo dobrze ! Widac forma wraca na ... wrzesień ;D
Dojazd na runde naprawdę bardzo wąski. Jedzie się po wale, singlach itd. Na rudzie dojazdowej odnotowuje 3 zjazdy typu U. Runda bardzo ciekawa. Wydaje mi sie, ze najlepsza trasa w wlkp 2012. Niesamowite interwały w lesie, single ostre zakręty. Już po połowie rundy nie miałem klocków. Tutaj główną rolę odegrała fatalna tarcza shimano. Tarcza ta wogole nie czyści się z błota. Dziś w domu sprawdziłem. Klocki były. A hamowanie było nikłe. Najlepszy fragement trasy to chyba zjazd po ścianie korzeni. Chyba każdy korzeń był oznaczony farbą. Jechało się wyśmienicie ;)
Niestety na podjazdach musiałem ostro pracowac, gdyż zrzucenie na żółwika = zaciągnięcie łańcucha. Przez ten manewr na 1 okrążeniu straciłem z pola widzenia Jakuba Najsa.
Przed rozjazdem dogania nas grupka. Jest dużo osob - tak z 10 ? 8 osób skręca na mini, zaś ja rozpoczynam 2 pętlę z kolegą ze świnoujścia. Jest z M3 więc jest jakaś tam współpraca. Po paru kilometrach widzię koszulkę zawodnika od Marka K. Niesądziłem, że dojdę Michalaka :) Udało się :) W nagrodę podróżuję na kole :D

Odwracam się, patrze na skład jest nas 4. Troche się zdziwiłem obecnością Romana Kołodziejczyka :) Widac 2 częsc sezonu ma bardzo udaną ! Byłem brzydal i zrobiłem mały ogień ;D Wszyscy się trzymają. Ale cierpienie było wszechobecne. Co lepsze jedziemy w składzie rowerowym 29er + 29er + 29er + 26 :D

Na asfalcie niespodziewanie dostaję lekkich kurczy. Na szczęście poradziłem sobie z nimi ekspresowo. Na wyścigu sądziłem, że zawodnik od Marka jest z m2 :) Jakieś były moje zabiegi żeby go zgubic ;D A ten spajał i spajał, aż w końcu odjechaliśmy we 3. A on został - jakieś 3km przed metą. Byc może na wale został zablokowany.

Finish we 3. Wygrywam, ale jakiejś mega walki niestety nie było ;<

Zajmuję 11 OPEN 5m2. Ogromna strata do 1wszego na mecie Kajzera - 19 minut !
Szkoda, że sezon zbliża się ku końcowi ;< Jedyne refleksje po tym wyścigu mam takie - czy może nie zmienic korby na 36x24 :D Wtedy bd wszystko w wlkp jechał z blatu ;D A w górach to może byc jeszcze lepiej !
Ponadto sprawdzałem ceny napędów 10rz. 850 trzeba liczyc. Ależ kusi ;P Jechac wszystko z blatu mmm, jakie to musi byc wspaniałe uczucie ;D
A napęd chyba siłą rzeczy będzie musiał byc zmieniony gdyż mam długi wózek w przerzutce, oraz za ogromny wodzik w przerzutce przedniej (jest za wysoko w stosunku do zębatek w korbie).
Ciekawi mnie jak działa przerzutka saint w xc :D Czy sprężyna jest dużo twardsza
itd ;D Moje refleksje nie mają końca ;P

Piątek, 24 sierpnia 2012

Skandal !

Zacznę od tego jak jestem zdumiony decyzją Amerykańców o Amstrongu.
Amstrong to wielki kolarz i wzór do naśladowania. Nic tego nie zmieni !

A wracając do treningu :P 5 sprintów rozjazd i rozgrzewka. Czuje że mi nogi schudły po górach żyły na wierzchu, jest dobrze. Mam nadzieje że pojedzie się w nd dobrze.

Ciężko zmienia się biegi w sorze w dolnym chwycie. Jakoś wymanewrowałem te 56,88 na płaskim :)
Środa, 22 sierpnia 2012

Z mateuszem

Kórnik > Zaniemyśl > Śrem > Mosina > Kórnik

Zaniemyśl > Śrem był niszczący. Zmiany po 40. Nogi piekły, za mało szosy ostanio jeżdżę :)
  • Kalorie 1912kcal
Sobota, 18 sierpnia 2012

Bike Maraton Szklarska Poręba

Niespodziewany start :D Miałem jechać bez numerka, a dzięki braku 1 zawodnika w ekipie Rybek jechałem z :)

Dzień wcześniej odpuściłem jazdę nie chcąc się zajeżdżać, od początku wyjazdu na kolacje był grill ;P Jak ja przetrwałem to ja nie wiem...
Dzień wcześniej byłem zadowolony z ugadanego 2 sektora. Po wszystkim trochę żałuję, że nie pojechałem z 1 wszego.
Zaraz po starcie przesuwam się do przodu. Na 1 zjeżdzie w lekkim błocie ralph puszcza nawierzchnię. Piękne otb. Pozbierałem się szybciej aniżeli wywaliłem. Leżałem na ziemi i jednocześnie ciągnałem rower za linki ;D

Dalej zdobywanie pozycji, zjazdy itd. Zaczynają się jakieś podjazdy nic specjalnego się nie dzieje.
1 bufet olewam :P i jadę dalej, zdobywam zdobywam i tak w kółko ;P Co 30 minut żel. 1 Szybki zjazd po kamieniach. Japierdole jakbym tam przyglebił to by nie było co zbierac. Takich zjazdów na trasie były 2. Ten 2 zjazd był na początku bardziej techniczny, przez co odjechałem z kolegą na full scot-ie 29. I podjazd za rozjazdem. Petrowka.... Jezus Maria. Co to jest za niszczycielska łopata. Przepychanie non stop. I błaganie żeby zaraz była meta. W bidonach już wtedy nie miałem nic, żele skończyły się też dawno temu. Gdzie jest bufet ! Oczywiście nie było już żadnego ;< Trochę cierpiałem ale jechałem. Na szczęście nie złapałem klasycznego odcięcia aż do mety.
Meta.
Dobra
GDZIE JEST WODA !!! :D Bufet drżał, a ja się zbliżałem :P
Wspaniale mi się jechało, szkoda że nie miałem więcej żeli i picia. Przez godzinę jechałem o suchym pysku, 1.10 bez jedzenia.

25 PRZYBYŁ TOMASZ KÓRNIK RYBCZYNSKI S.OLIVER MTB TEAM
M2/13 (M)25
00:58:20 / 35
01:50:49 / 30
02:57:17 / 25

Ja i niszcząca Petrovka :)

• Podjazdy 1980m
Czwartek, 16 sierpnia 2012

Szklarska 2

2 Wyjazdy 1 dnia. Pierwszy wyjazd przed obiadem - Polecam odwiedzic niebieski szlak na którym odbywało się enduro trophy :D Wodospad Szklarki zaliczony, mega dużo ludzi nie idzie jechac, więc uciekamy na wspaniały zjazd na zielonym szlaku! Znowu zaczynam się bac - kocham to uczucie ;P Napływająca adrenalina itd ;p

2 wyjazd na Kamienną górę. Następnie udaliśmy się na nieczynną od wielu lat kopalnię kwarcu. Wspaniały widok, niewyobrażalna kopalnia. Przekopali chyba z pół góry ! Byłem pod wielkim wrażeniem. Co lepsze bd w czerwcu na okraju zastanawiałem się co to za góra w oddali - cała goła jakby ktoś coś tam kopał. To było to miejsce ! Polecam każdemu.

Zjazd asfaltem do Jakuszyc, 1 podjazd i następnie zjazd Czarnym szlakiem do domu.