• Suma w górę: 13638 m

Wykres roczny blog rowerowy bloom.bikestats.pl

Niedziela, 21 sierpnia 2011 Kategoria slx

hermanów

Na miejsce przyjeżdżam z kłosiem jego pakownym autem :) Na parkingu jest miejsce ale do biura zawodów trzeba stac w kolejce. Cudem dostałem pakiet startowy. Przebieram się złożyłem kłosiowi rower bo ten jeszcze załatwiał numery. Rozgrzeweczka- panowie śmieją się że jade mega jak baba ;p
Kurek mówi coś tam do siebie jaka to wspaniałości nas odwiedziły bla bla bla....
321 start
Kłosiu młodzik i josip stoją dużo przede mną. Doszedłem jednak po wyjeździe z hermanowa. Gaz jest zajebisty. Blat i ogień !!
Dochodzę ich po chwili. Siadam na kole. Patrze na pulsometr 170. To nic zostawiam ich. Ogień pod 190 i zyskiwanie pozycji i doborowego pociągu. Jedzie się mega dobrze :) Na rynku widzę już rodmana, a właściwie słyszę :D
Wyprzedzam go. I potem zaczyna się koszenie 1 -2 itd. :) Wąwóz za rzeczką z buta. Zjazdy staram się bez hamulców :)
Koło 23 km widzę Jacka który robi fotki. Mówi, że paweł jest blisko. Po chwili go doganiam. Widac, że ma potężny kryzys. Jade dalej 25-6 kilometr. Zjazd po trawie. Zaliczyłem wyjebię - otb i kaskiem w oponę typa który stał nieopodal.
Jechałem środkiem, nie widziałem tej dziury zamaskowała się idealnie w pięknej hermańskiej trawie. Za chwile jedzie tomek urbanowicz. Kolesie krzyczą że wolniej. Ten zaliczył jeszcze lepsze otb. Gdzieś tam po drodze rodman przejeżdża i się troche oddala. Lecz dalej go słyszę :DD
Grupa koło 35 kilometra się stablizuje. Nie ma juz takiego wyprzedzania jak na początku. Miejscami na trasie dużo piachu. Koło żerkowa sowite podjazdy. Przyznaję, że pod wieżę podjechałem 22x32 :) Co lepsze dużo osob przedemną jechało na kadencji poniżej 60. Równymi ruchami korby doszedłem ich. Końcówkę do mety już nie miałem tyle siły. Chciałem przycisnąć ostatnie metry z siły woli, ale przed wjazdem były takie dziury, że się po prostu nie dało.
Na mecie zwycięzca dystansu mega mówi, że stoi tam koło 7 minut. Jest zajebiście :))
Potem z wyników okazuje się ze straciłem ok 12 minut. Też jestem zadowolony. Kłosiu tak samo ze swojego 25 open :))
Potem głowiliśmy się, czy mnie wyprzedził do rozjazdu :D Porównując czasy był 15-20 sekund za mną :))
Dystans wpisałem na oko bo po otb pozbierałem się i jechałem dalej. Nie było czasu na licznik.

Dobra jazda po przerwie.

00:49:31 / 31
01:18:44 / 30

Foto by jpbike

Foto w stylu coś tu śmierdzi ;d