• Suma w górę: 13638 m

Wykres roczny blog rowerowy bloom.bikestats.pl

Czwartek, 18 sierpnia 2011

Powtórka z rozywki

Ta sama pętla co wczoraj.
Kierowcy z burackiego miasta Środa wlkp chcieli mnie 2 krotnie zabic. Wychodzę sobie z zakrętu 30 na godzine na pierwszeństwie drogę zajeżdża mi babka w skodzie fabii. Cieszy jape a ja wyhamowałem prawie na styk. Koło uciekało mi w bok więc było grubo !! :D
Nakrzyczałem i banan z mordy zszedł.
Potem zasprintowałem sobie przy cukrowni. Mijam krajową 11 w stronie zaniemyśla. Tam spotykam następnego inteligenta który zajechał mi drogę. Widac, że było mu przykro więc zostawiłem go w spokoju, ale o znaczącym pukaniu w głowę nie zapomniałem.

Jade na zaniemyśl jade jade, nudno jak flaki z olejem. Jedzie ciężarówka, jest pełna i mnie wyprzedza !! Idealna sytuacja do podczepienia się. Niestety trochę za daleko go puściłem i mi odjechał - stwierdziłem ze nie ma sensu gonic za wszelką cenę.
  • Sprzęt Cannondale CAAD8

Jak następny raz pojedziemy na szose to wezmę moje uzbrojenie :D Będziesz podjarany jak to zobaczysz :PP
Powiem że jest to w kulkach i wybucha :DDD
bloom
- 21:26 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj
z przykrością stwierdzam, że faktycznie się pogorszyło:
- raz przy Szpitalu jakaś pinda wyjeżdżała z tego marketu i prawie bym przeleciał przez maskę, ona głupi uśmiech i stanęła na środku skrzyżowania ..
- dziadek najpierw mnie wyprzedza a później "kontynuując manewr" zajeżdża mi drogę na prawo, bo k**** zapomniał, że teraz sobie zjedzie na pobocze ..
- nagminne "czołówki" na trasie Środa - Zaniemyśl ...
.. ehhhh ....
Rodman
- 20:21 niedziela, 21 sierpnia 2011 | linkuj
No rzeczywiście u nas w mieście to samo bydło jeździ. Ostatni trochę latałem po Wrześni, i tam była dużo większa kulturka na drodze...