• Suma w górę: 13638 m

Wykres roczny blog rowerowy bloom.bikestats.pl

Środa, 27 czerwca 2012

6 Karpacz - Taki tyci podjazd...

Niesamowity tyci tyci podjazd pod Odrodzenie. Podjeżdżamy całośc - od Karpacza do Karkonoskiej. W efekcie na szczycie garmin mówi, że pokonaliśmy ok 800m. Cały czas walczę ze sobą. Zapiek po tym tygodniu jest niesamowity. Łydek to ja raczej nie mam ;P Następny podjazd pod Chomontową. Wykonany. Potem w drodze do miejsca pobytu wyprzedzam 2 autobusy oraz Audi Q7 4.2 l :D

Wyjazd był niezwykle udany. Jestem niesamowicie ujechany. Mam nadzieje, że do niedzielnego maratonu zregeneruje się wzorowo. Najbardziej boje się o łydki które bolą od nocnego chodzenia - Prawie zdobyliśmy śnieżkę wychodząc o 1 w góry. Zabrakło niewiele - doszliśmy do domu Śląskiego. Ciekawe doświadczenie, niesamowicie zimno, błaganie o ciepły posiłek + wygodne łóżko.
Dziękuję wszystkim bez których ten wyjazd by się nie udał, w szczególności Zbyszkowi, oraz Konradowi + jego Tacie który btw jest niesamowicie pozytywnym człowiekiem.
  • Sprzęt Specialized stumpjuper 29er

Cieszę się, że się podobało. Poznani raz z dobrej strony, procentują dalszą dobrą znajomością -> drzwi otwarte ;)
Życzę odpieczenia łydek - sam się zdziwiłem, jak po rekordowym (jak dla mnie) miesięcznym rowerowaniu, krótki spacer w górach pozwolił mi cieszyć się 3-dniowymi zakwasami łydek. Kompani podróżujący na co dzień po marketach byli w o wiele lepszej dyspozycji ;)