• Suma w górę: 13638 m

Wykres roczny blog rowerowy bloom.bikestats.pl

Niedziela, 22 sierpnia 2010

Bycie mokrym...

Paweł zaproponował wycieczkę na Morasko. Miałem pewne opory, ale się zgodziłem. Miejsce spotkania to stara stacja cpn na Bułgarskiej. Na miejscu dobrze znajome twarze. No nic ruszamy, międzyczasie kończy mi się picie (2x 0,7), ale to tylko dlatego, że polewałem się jak tylko było mi gorąco :D
Przerwa techniczna przy lidlu, gdzie zjadam lodzika, oraz tankuje do pełna.

Do Moraska prowadzi droga pełna podjazdów oraz zjazdów. I tutaj zaczęło się szaleństwo, bo każdy chciał byc pierwszy na górce... 1 górka paweł przyspiesza, a za nim szczesio redukuje. Niestety nie wziął na uwagę tego, że tomasz wrzuci blacik :D Na zjazdach to samo :D, tylko na wyższej prędkości.

W morasku zatrzymujemy się przy jakimś kościele. Ruszając miałem już dośc asfaltu. Spodziewałem się większej ilości terenu. Na szczęscie wkońcu skręciliśmy i wjechaliśmy w teren. Szczesław chyba niezbyt lubi kellysa i stwierdził, że wyskoczy z małej hopki. Wyglądało by to nieźle, ale mogło byc niezłe otb :D

Kierujemy się nad rusałkę, robimy 0.5 okrążenia. A miało byc 2-3 wtf ? Niestety niektórzy popłakali się zawinęli zabawki i udali się do domu.

Kawałek do Kórnika odprowadza mnie 3 osoby z Głuchowa. W luboniu zaczęło padac... nie było to przyjemne, ale cóż. Kiedy wjechałem na ścieszkę rowerową pomiędzy Lubon-Puszczykowo rozpętało się piekło. Na początku czułem tylko pot który dzięki kroplom wody spływa mi po karku. Dalej mogłem już bez skrupułów pic wode prosto z czoła.
Jeszcze tak mocno nigdy nie zmokłem...
W dordze do domu myśle tylko o tym żeby zdjąc mokre buty które zamieniły się w wiadra na wode.

Temperatura tamtego dnia była bardzo zmienna.